WTH

:)

WTH

:)

احوالات تابستانیه

سلام عرض میشه!


امروز هجده شهریور،عید غدیر ،عیدتون مبارک باشه!

عایا شما هم از اون دست افرادی هستید ک برید هفت تا سید ببینید؟ عایا به این عمل اعتقاد دارید یا ب زوره بقیه میرید؟


بنده ک ن میرم ن اعتقاد دارم :|  این درحالیه ک مامانمم سیده...

والا بوخودا گاهی پسرای خوده پیغمبرام توزرد از اب درمیومدن و ناخلف بودن،،حالا چ برسه ب این نواده هایی ک بعد از قرن ها ما بنام سید میشناسیمشون! در این موردم داریم اشتبا میزنیم.توهین ب سیدا نمی کنماااااا،ولی  ی سری چیزای غلط رو سمبل کردیم واسه خودمون.همه ی ما انسانیم ،خون رگهامونم قرمزه،هیچکسم ب کسی دگ برتری نداره  و همه هم باید ب ی اندازه بهم دیگه احترام بذاریم تنها موجود برتر هم خداست و بس.امیدوارم اینجا کج فهمی نشه :||


امروز رو توی سایت دانشگاهمون روزه انتخاب واحد زدن!ولی نمیشه انتخاب واحد کرد و ارور میده  :@ احتمالا چون تعطیلیه اینجوره.فقط از هشت صبح تاحالا مچل کردن ما رو ....


تاریخ شروع کلاسا شنبه بیستوپنجمه،ک من از دوشنبه خواهم رفت چون شنبه ک کلاس ندارم،یکشنبه م ی کلاس ی واحدیه چرت دارم.

اه اه اه...حتی فک کردن ب کلاس و یونی ذهنمو مغشوش میکنه...ن ک از درس بدم بیاد،بلکه از بچها و شخص خوده یونی بدم میاد :)


الان قمصریم،هواااا بس خنک،،یک باد خنک ملایم میاد،،گاهی بلبلا میخونن،،منظره ی سبز جلومه...این همسایه بغلی ام آب استخرشو باز کرده و صدای شر شر آب نیز میاد!! و از همه مهمتر سکوت مطلق مطلق مطلق...بهههه بههههه ...آرامش ....


دوباره شروع کردم و کتابای هری پاترم و میخونم...نمیدونم دقیقا دفعه ی چندمیه ک میخونمشون ولی هر دفعه ک میخونم بیشتر و بیشتر دوسشون دارم..الان کتاب ششم هستم جلد اول!


دو سه هفته پیش کلاس شنا ثبت نام کردم...حدودا ده دوازده سال پیش هم میرفتم شنا،،ولی بعدش از بس نرفتم استخر،دیگه کاملا یادم رفت..تا الان ک با خواهر و یکی از دوستان،میریم...تعریف از خود نباشه از اون دوتا بسیار بسیار بهتر یاد گرفتم و شنا میکنم! اونا ک اصن ی چیزای ترسو و بی استعدادین ک همش کنج استخر چسبیدن ب دیوار!! و منم همچون کشتی کروز این آبهای یاغی رو می شکافم و ب جلو می شتابم!!! اصنم از خودم تعریف نمیکنم :|| 


آهان،همونطور ک گفتم رانندگی قبول شدم،من پارسال تابستون کلاسای اموزشیش رو رفتم و امتحان ایین نامه رو هم دادم ک قبول شدم ولی امتحان شهری رو ندادم دگ،دقیقا یادم نیست چرا؟!!ولی بعدش دگ دانشگاه باز شد و منم تا امسال دیگه اقدام نکردم تاااااا تابستون،ک با مادر گرام میرفتیم تمرین توی همون شهرکی ک امتحان میگیرن...اون یارو سرهنگه بم گفت ی دوبل کنم،انقد قشششنگ دوبل کردم کف کرد،خودمم کف کردم!!فعلا گفتن تا ی ماه دگ میاد گواهینامم... :@


اینم ی عکس از قمصری ک براتون توصیف کردم،البته الان نگرفتم اینو:


http://s9.picofile.com/file/8305936718/IMG_20170602_162303_869.jpg



چیزه دیگه ای ندارم بگم،تا بعد!

نظرات 7 + ارسال نظر
میم! یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:28 ق.ظ http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام!
یادداشت جامعی بود از فعالیت های مفیدی که انجام میدین در این مدت تابستون!
خوشبحال تون که یه جای سرسبز و با آرامش دارین مث قمصر... البته ما هم روستامون هست ولی خوب یه مقدار خشکسالی باعث شده که سرسبزی ش خیلی کمتر بشه...و وقتی آدم میره تو باغ و مزرعه ، دلش میگیره که داره همه چی باز خشک میشه...
انتخاب واحد که اصن یه چیز مزخرف و مسخره ایه!البته ما یکی دو ترم هست که دیگه کار زیادی نداریم برای انتخاب واحد چون همه مون سر یک کلاسیم...ولی قبلا که گروه بندی داشت ، باید حتما صبح زود میرفتی انتخاب می کردی که گروهای خوب بیفتی و اساتیدی که میخوای!

گفتین شنا...واقعا از استخرایی که ارتفاعشون بیشتر از قد خودم باشه میترسم! و به همین خاطر هم کلا شنا بلد نیستم متاسفانه

گواهی نامه تون هم مبارک باشه... ایشالا گواهی نامه پایه یک تون رو بگیرین!

عکس هم باز نشد ...نمیدونم چرا!!

سلام
درسته!تاحالا تو عمرم توی تابستون اینهمه فعالیت نکرده بودم

قمصر خیلی خوبه،ولی در حد یکی دو روز،،چون نت نداره اونجا ،بعده ی مدتی کسل کننده میشه و آدم میخواد برگرده ب زندگی شهری!!
این کم آبی هم واقعا معضل بزرگیه،توی اخبار میخوندم ک ی سازمان جهانیه نمیدونم چی،،گفته ایران تا بیست سال آینده ،هشتاد درصدش خشکسالی مطلق میشه....خیلی غم انگیزه،،ینی میشیم ی چیزی مثل سومالی! همشم بخاطر مدیرای نالایق و ناکارامد و عدم مدیریت درسته وگرنه کار ب اینجاها نمیکشید....

بلی بلی..انتخاب واحد بس کار مزخرفیست.

امتحان کنید شنا رو،چون با یکی دو جلسه اموزشی،کاملا ترس از آب از بین میره....واقعا آب روحیه ی آدمو عوض میکنه...

باز ممنونم !من همین ماشینای سواریو برونم،تریلی و کامیون پیش کشم

عکسه همونه ک تو اینستام گذاشتم

دخترخوب دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 12:26 ب.ظ

منم سیدم
ببین مامون که کلی لعن و نفرینش میکنیم پسرعموی امام رضا بوده و با این حساب هارون الرشید که اینقدر لعن و نفرینش میکنیم هم داداش امام موسی کاظم...پس اونا هم سید بودند دیگه! یعنی نسل یه طیف از سیدها میخوره به اینا که منفور تاریخ شیعه هستند اون وقت بعضیا گرامی میدارنشون

ببین حرفه دلمو زدیکلا میخواستم بگم آدم ب صرف سید بودن الزاما درستکار و روحانی نیست!

امیر دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 05:55 ب.ظ

عیدت پساپس مبارک!

همچین رسمی رو تا حالا نشنیدم! و عمیقا موافقم با اینکه شخصیت و اخلاقیات یک نفر اصلا ربطی به جد و آباد آدم نداره

ایشالا که خوش گذشته باشه و این چند روز باقی مونده هم خوش بگذره

باز هری پاتر:))
نشد یه پست بنویسی اسم این شخص شخیص رو نیاری تو پستت :))

گواهینامت هم مجددا مبارک

ایشالا گواهینامه پایه یکت :))

ممنونم ازت و ب همچنین!

هووومممم..رسم نیس،ی اعتقاده مزخرفه ک بعضیا بهش عمل میکنن...و درسته منم باهات موافقم...حتی توی قران هم آیه ای هست ک میگه در روز قیامت ما افراد رو بدون در نظر گرفتن اینکه پدرو مادر و فامیل و جد و ابادش کی بودن،حسابرسی میکنیم...

ممنونم باز!ب شمام همینجور،البته میدونم ک این سازمان سنجش تا جون ب لبتون نکنه جوابا رو نمیده و این باعث گند زدن ب کل تابستونتون میشه!

هومممم...چون خوشت اومده بازم مینویسم: هری پاتر...هری پاتر...هری پاتر...هری پاتر...هری پاتر...هری پاتر.....هری پاتر...

بازم مچکرم! چ عجیب ک همه دارن برای پایه یکم دعا میکنن میگم من همین پایه دو رو برونم،اون پایه یک پیش کش!

Beny20 چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 02:19 ب.ظ http://beny20.blogsky.com

سید ها آدم خوبی اند ولی ..
ولی چون مادرت سید هس نمیشه ولی رو بگم ،
اصلا دست و بالم رو بستی
شوخی می‌کنم ..
.
.
.
هری پاتر از زمانی که خیلی سر و‌ صدا کرد فیلمش ،
خیلی می گذره اینکه هنوز شما بهش وفاداری می خونیش ،
خیلی عالیه ، ولی باور‌ می کنی من آخر ،
نفهمیدم این داستان و فیلم این ماجرا هدفشون چی بود :/
.
.
خیلی دیر دیر می نویسی ، فکر کردم هنو آپ نکردی ..
ببخش اگه دیر اومدم

هیچکس ب صرف سید بودن خوب نیست...اون سیدم آدمه و میتونه گناهکار باشه


من کلا آدم وفاداریم ب علاقیاتم

ن باو اختیار داریخوش برگشتی

امین اتاقک شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 04:07 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

یلدا مبارک!

ااا تو چقد چیزمیز بلد بودی ما نمیدونستیم

هومممممم...سال نوی شمام مبارک

ما اینیم دیگه اخوی

چ خبرا امینولکی از این طرفااا؟ی سری ب ما فقیر فقرا زدی...بازم از این کارا بکن ،ثواب داره جوُون...

امین اتاقک شنبه 22 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 12:02 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

اومدم ثواب کنم

سلاااام بچه جون
چطور مطوری خوبی خوشی سلامتی با زحمتای ما پارسال دوست امسال هیچی از اونوار هم تشریف بفرماید و همیشه به شادی و میمنت و ایشالا با دل خوش و اینا

سلام سلااااااااااااام اقای ثوابکار

(امینولکی ثوابکار اتاقک)

چ خوش برگشتی اخهههههه

والا بوخودا اگ ی کلمه از حرفاتو فهمیدم،نفهمیدم

میگم مستر ثوابکار،بیا و بیشتر سر بزن و بیشتر دلمونو شاد کن و بیشتر ثواب کن...والا باشد ک رستگار شوی
اصن حدیث داریم ک میگه:"خواهی نشوی رسوا، visit وبلاگ المجازیون القدیمیون"

بی مزه م خودتی :|

امین اتاقک دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 03:03 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

نه خوشم اومد

میبینم که گوش به زنگی

خوبه خوبه

چشم سعی خود را می نمایم که زود به زود دیداری تازه کنم با تارنمای شما

ما به قول تو القدیمیون از رو نمیریم مگر اینکه بلاگ اسکای بزور بیرونمون کنه

لولک

بعلههههه...تااااازهههه،،این نظری ام ک گذاشتی رو دو سه ساعت بعدش دیدم،ولی از اونجااییکه تنبلم تایید نکردم

خوبه،از رو نرو...منم سعی میکنم نرم

امینک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد