WTH

:)

WTH

:)

اینستا؟!بماند یا نه؟!

یه یک ماهی هست باز اینستارو نصب کردم...البته بعد یکسال و خورده ای....حالا زیادم استفادش نمیکنم مثل روزای قبل پاک کردنش ولی بازم هر وقت گوشیو دست میگیرم یه بیست دقیقه ای رو بدون اینکه متوجه بشم  میرم توش و چرخ میزنم :/ ک همونم بس کار عبث و بیهوده ای است...نمیدونم باز حذفش کنم یا نه...احتمالا یکی از همین  روزا حذفش کنم...چون وقتی یاد یه چیزی‌ بیوفتم و مدام بیاد و بره تو ذهنم،آخر سر خسته میشم و کلکشو میکنم...

هووففف...


از صبح تاحالا میخام برم حموم هی نمیرم و بیخود ول میچرخم بیشترم تو گوشی ای ک هیچی توش نیست...علی رغم اینکه کار دارم و میتونم با انجامشون کلی خودمو جلو بندازم... 

نمیدونم این کرم تنبلی کی و چجوری باز اومده توو من ک اینجور دل ب هیچی نمیدم...

البته که تنبلی،بی انگیزگی،فکرای بیخود همشون منو ب این حالت وا داشتن....یه حالت مخْ مقواییِ حسْ دیوارِ نوترون طور منو تسخیر کرده...انگار بخش اجتماعی و شادی مغزم شده مقوا یا خاکستر چوب،حسی ام ک دگ ندارم مث دور از جونم بز ب همه چی و هیچی واکنش نمیدم...کار و حرکتی ام ک نمیکنم...نمیدونم چمه...خنده هامم الکی و سطحی و ظاهریه و شادم نمیکنن...شدم بی خاصیتِ بی خاصیت... :)


و اینگونه عمر تلف می کنیم...


البته یه دلیل این حالات رو شاید بتونم ب ی چیزی نسبت بدم...و بگم میتونه از اون نشاْت گرفته باشه...SnisGh..


و بازم هووففف...چقد دری وری نوشتم...


امین اتاقکم نیست معلوم نی کجا رفته بیاد یکم مسخرمون کنه بخندیم ://


ای خدا امینولکی را ب اتاقک و وبلاگ باز گردان...صلوات صلوات فوت فوتتتت...


نظرات 1 + ارسال نظر
امین اتاقک یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 09:05 ب.ظ

آمدم ولی خیلی دیر آمدم میدونم

میگما لولک کاش از خدا چیز دیگه میخواستی

البته اگه چیز دیگه میخواستی بهت نمیداد

عه دیدی سلام نکردم

ســـــــــــــــــــــــلام لونالولانو من کجا اینجا کجا شما چرا اینجا چرا

عایا عمه دارید؟
عایا ب روح اعتقاد دارید؟
.
.
.
سلام و....

اون لنگه کفش من کو؟؟؟؟؟؟؟نه با شلنگ بهتر جواب میده...بگیر ک اومد...شترق... نوش جون
کچل مردم آزار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد