WTH

:)

WTH

:)

...

خیلی داغونم...لهم...فک میکردم خوب شدم بهتر شدم ولی نه...از درون دارم خورد میشم...فقط میخام جا بذارم برم...محو بشم...نباشم دیگه....یجایی ک هیچکس نباشه....فقط خودم باشم...فقط خودم..دور از همه..دور از دنیا...هیچی دیگه نمیخام..

نظرات 3 + ارسال نظر
Pooneh پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 01:26 ب.ظ http://Pooneh75.blogfa.com

Me too

امین اتاقک پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 08:30 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

اوه اوه انگاری اوضاع بر وفق جواده! چون بر وفق مراد که نیست..

چی چیوووو له شدی خورد شدی بابا توهم زدی رفته الکی. هنوز ضربات منو دریافت نکردی تا ببینی له شدن خورد شدن چه شکلیه اصن
هر چیو میخوای جا بذاری بذار فقط ماسک و دستکشتو بردار

آره موافقم بیا بریم یه جایی که هیچکس نباشه هیچکسِ هیچکس عطای این دنیا رو به لقاش ببخشیم. به دور از آدما...
میگما کیسه خوابم دارم کوله پشتیمم آمادست خورد و خوراکم دیگه سر راه از برگ گیاهان گرفته تا کرم های خاکی و اینا بالاخره یجوری خودمونو سیر میکنیم دیگه

میگم نریم یهو دو روزه بگی میخوام برگردما. سفر ما یکطرفست..

ولی من هرچی فک میکنم جایی نداریم که کسی نباشه!
یعنی شوووما بری وسط اقیانوس اطلس هم یهو میبینی سر کله یکی پیدا میشه
من میگم الالحساب یه چند روزی برو زیر میز قایم شو تا یه فکر اساسی بکنیم

اره باباا اوضاع خیلی جک و جواده...

این سری ببینمت برنامه دارم تو صورتت سرفه عطسه کنم ..ک ماسک و دستکش پیشش هیچیه


آرههههه برییییم..ومنم موافقم و وسایل کمپینگ هم دارمولی اون قسمت غذارو اصن اوکی نیستم...من معده م حساسه ،ب آت آشعال نمیسااازه


زیر میز؟!میزامون زیر نداره


ببشیییییید دیر اومدملطفا بامن دوست باش

امین اتاقک شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 06:38 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

قدیما وبلاگا خیلی بهتر بود. کامنتامون حرمت داشت. کسی پاشو جلو کامنتای بزرگترا دراز نمیکرد. وقتی کامنت میومد بدو بدو می رفتیم جوابشو میدادیم یا حداقل تایید میکردیم. میدونستیم یه فرد واقعی پشتش چشم براهمونه. الان دیگه همه چی عوض شده. فک کنم بلاگ یا شایدم بلاگرها دیگه اهمیتی به کامنت نمیدن یا شایدم کامنتارو غورت میدن! اونی هم که منتظر بوده خب دندون لقش. میخواست بکشه تا کرمو نشه.
نمیدونم شایدم کامنتامون میخ دار شده و چکش لازم!
اگه اینطوری باشه ما خودمون چکش کاری میکنیم زحمت به کسی نیوفته. بلکم عیب و ایراد رفع شه.
بالاخره هرزگاهی باید کوبید از نو ساخت و ریبرندینگ کرد.

پس اگه اینطور باشه اطلاع بدید از سری بعد چیزای جدید رو کنیم همگام بشیم با بلاگ و بلاگرهای امروزی

برم غصه بخورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد