WTH

:)

WTH

:)

عجیب

چهارشنبه و پنج شنبه،۳۰ بهمن و ۱ اسفند ۹۸ دو روز عجیب بودن.خیلی خیلی عجیب.نمیدونم آیا بازم تکرار میشن یانه...بیا با خودم روراست باشم...دلم میخواد تکرار بشه ولی عواقب درونی و بیرونی زیادی میتونه داشته باشه و منم ک عاقبت اندیش....حداقل قبل این دو روز هم یه بهونه ای داشتم ک بخوام تکرار بشه ...ولی همون بهانه رم جبران کردم و تمام...ShasGH..

امروز کلّشو ب حالت درازکش در تاریکی داشتم ب دو روز گذشته فکر میکردم...

دارم ب چیزی فکر میکنم ک حتی شاید ب اندازه ی تفاله ی چای هم ارزش فکر کردن نداشته باشه...ولی کسی چمیدونه...شایدم واقعا باارزشه...مشکل اینه ک من تشخیص این مسائل رو نمیدم.


هووففف...

نظرات 2 + ارسال نظر
Pooneh چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 10:58 ق.ظ http://pooneh75.blogfa.com

این Shasgh دقیقا ینی چی؟!

Age mikhastam befahmi k kamel minveshtam

Pooneh جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 08:10 ب.ظ http://pooneh75.blogfa.com

حالا من شب خوابم نمی بره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد