WTH

:)

WTH

:)

خستم و ناراحت ازینکه هرسری ب این نتیجه میرسم ک هیچ ارزشی ندارم

میخام همه چیو پاک کنم،از دست همه چی خلاص بشم...احتمالا میگن مریض روانیه...

هیچکس نمیدونه درون من چی میگذره

نه میتونم بگم

نه بلدم بیان کنم

نه میتونم کنار بذارم همه چیو

همه چی گره خورده...بیرونی و درونی


نظرات 7 + ارسال نظر
امین اتاقک چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 09:40 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

لونکی چه جالب با هم آپ کردیم!
فک کنم سریع نظر دادی و در رفتی پست جدیدو ندیدی

همه چیو پاک کنم یعنی چی؟!!! برو خودت از خودت خجالت بکش بسی
عینهو این دختربچه های 14 ساله میمونه ببینم نکنه کسی عروسکتو برداشته عمو؟!

بیبین من حالیم نییییی گفته باشم دس از پا خطا کنی با خود خود من طرفیا
به 72 روش سامورایی و فیلیپینی چونان رونق اقتصادی ایجاد کنم که... آهان نه عه بخشید اشتباه شد.. چونان بزنم از کنار به قسمتهای خلالی منتظم نوک سیز تبدیلت کنم که نیا و نگو و نپرس

حالا دیگه خود دانی

بعدشم به من میگفتن امین گره جِرا.. یعنی اینکه هرچی گره مره باشه من خودم جرش میدم چه درونی چه بیرونی چه اون گره وسطیا

امین گره جرا...خدمتتون عارضم ک not only بهتر نشدم but also دارم بدتر و بدتر میشم و هی بیشتر و بیشتر ب پاک کردن یا پاک شدن فکر میکنم...
واقعا ازینکه انقد دیر اومدم جواب بدم معذرت میخام...چون وقتی فاز دپرسی میاد دگ دست و دل و حوصلم واقعا ب هیچی نمیره...سر گوشی ام نمیرم...
مرسی از وجودت انسان گل

امین اتاقک چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 09:52 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

بعدشم این فقط خودماییم که فک میکنیم ارزشی نداریم. منم اینجوری فک میکنم ولی میدونم واقعیت چیز دیگست و کسایی هستن که وجود ما براشون با ارزشه.
اینکه میگی نمیتونی بیان کنی بلد نیستی بگی خب متاسفانه مشکل اکثر ماهاست. من نمیدونم بقیه چطوری اینکارو میکنن حتما یاد گرفتن از محیطی که توش بزرگ شدن از خانواده از محیط آموزشی یا از مشاوره و روانشناس و اینا
ولی به نظر حل نشدنی نیست کافیه امتحانش کنیم و قدم برداریم.. بعد خودش مسیر خودش رو پیدا میکنه مثل آب جاری..

بوخووودا

قطعا کسایی هستن ک براشون ما با ارزشیم منتهی این حس بی ارزشی یه حس گند درونیه و خود بخود شکل میگیره و حرفم حالیش نیست..
منکه انقده روحم خسته س ک حوصله ی تلاش برای ابرازشم ندارم...

امین اتاقک جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 11:54 ب.ظ

هشدار هشدار

حسب دستور مراجع محترم قضایی مبنی بر تخریب این وبلاگ با بولدوزر، لطفا هر چه سریعتر محل را ترک نمایید.

کو؟کجاس؟چی شد پس؟
د بیا بزن خلاصمون کن ،خودمون ک جرئتشو نداریم...

امین اتاقک شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 01:09 ق.ظ

کلاغا خبر دادن نظرات کمه!!

نه اشتباه خبر اووردن،یکی هست هی میاد نظر میذاره،نمیدونم کیه..تو میشناسیش؟!

امین اتاقک شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 01:21 ق.ظ

شنیدم نظر دوست داری

میخوای کاری کنم تعداد نظرات از تعداد موهای سرت بیشتر بشه؟!

تعارف نکنیا امتحانش مجانیه

حیف.. حیف که یه کوچولو‌ گونا داری {حسشم نیس زیاد } وگرنه جوووووری نظر بارونت میکردم که مابقی عمرتو باید میزاشتی تا بخونیشون و جواب بدی

برو‌‌ از خدا بترس

طلا که پاکه جارو به دمش می بست مزد آن گرفت جان برادر که گهی لپ لپ خورد گه زغوره حلوا غم مخور

میگن همیشه
کم گوی و گزیده گوی چون دُر و اینااا..

خووولاصه جونم برات بگه ک شما لطف کردی امینک جان،بنده نوازی کردی،مرحمت فرمودی و میفرمایی

خدا مگه ترس داره؟!

pooneh پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 02:18 ب.ظ http://pooneh75.blogfa.com

اینکه ملت میگن روانیه خب بزا بگن.حرف زیاد میزنن.اتفاقا بیا به این فکر کن روانیا هرکاری ازشون برمیاد پس هرکاری میخوای بکن و بقیه هم مهم نیستن.
اینکه آدم نتونه حرفشو بزنه لعنتی بد دردریه.حس آدمای کرولال و داره آدم که هرچی تلاش میکنی نمیتونی حرفتو بزنی.
من گاهی نمیخووام تو تصمیمات به نفز مخصوصا اگه تصمیم به پاک سازی باشه دحالت کنم چون خودمم بارها همینو خواستم ولی من به شخصه خیلی بانوشته هات حال میکنم حتی وقتایی که حال نداری چیزی بنویسی و دو حط می نویسی.
اگه راهی داره که واقعا نری نرو...

هستم هستم منهی خیلی خستم
مرسی ک هستی پونه جون

Pooneh شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 02:56 ب.ظ http://Pooneh75.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد