WTH

:)

WTH

:)

.............................

سلام سلام.خوبید؟؟؟؟؟؟خدارو شکر.ببخشید که یه مدت زیاااااااادی نبودم.مسافرت تشریف داشتم.....زیاد حرف نمیزنم میرم سر اصل مطلب...اصل مطلب درمورد خودمه...به علت زیاد بودن عنوان هایی که میتونستم برای این پست بذارم هیچی ننوشتم و جاش نقطه گذاشتم...عنوانها:من=خز،آخه من آدمم؟؟؟؟؟،یه آدم مشنگ و ....

. یه کوچمولو  خجالتی ام (آخه من آدمم؟؟؟)  

 

 بسیییییییار آینده نگر هستم (آخه من آدمم؟؟؟)   

 الان لاک میزنم،درست ده دقیقه بعد شروع به کندن لاکا میکنم!(آخه من آدمم؟؟؟)   

 

 به یه پیرزن کوچولو شیرینی تعارف میکنم میگه پیر شی مادر،میگم:به همچنین!!!(آخه من آدمم؟؟؟)    

یارو دولا شده شربت تعارف میکنه،میگم خوبی؟با بهت نگاه میکنه میگه مرسی.میگم باتو نبودم!!!(آخه من آدمم؟؟؟)    

 

 زیادی احساساتی ام(آخه من آدمم؟؟؟)   

 نسبت به سنم زیادی عاقلم(آخه من آدمم؟؟؟)   

 گاهی وقتا یه چیزایی میگم هم خودم هم بقیه تو کفش میمونن!(آخه من آدمم؟؟؟)   

 

خواهرم با ذوق میاد یه جوک برام تعریف میکنه خودشم از خنده ریسه میره ولی من میگم کجاش خنده دار بود؟؟؟(آخه من آدمم؟؟؟)   

 یه جوک یا یه داستان خیلی خنده دار(از نظر خودم)برا بقیه تعریف میکنم همه فقط لبخند میزنن!(آخه من آدمم؟؟؟)   

 

 با اینکه یه اتاق جدا برا خودم دارم ولی اکثر شبا یا تو اتاق مامان بابام میخوابم یا اتاق آبجیم!(آخه من آدمم؟؟؟)  

 

 ساعت ۶:۱۵کلاس زبانم شروع میشه ساعت ۵:۱۵میرم بیرون!!!!(آخه من آدمم؟؟؟)  

 

 تو تابستون که همه بیکارن من کلاس ریاضی فیزیک ثبت نام کردم!(آخه من آدمم؟؟؟)   

 

عاشق هری پاترم!!!!!(آخه من آدمم؟؟؟)  

 

 همه ی کتابای هری پاتررو دارم،بااینکه هر کدومش ۳۰۰صفحه به بالا داره ولی من هرکدوم رو بالای ۴بار خوندم!!!(آخه من آدمم؟؟؟)  

  

هرکدوم از فیلم های هری پاتررو هم بالای ۱۵بار دیدم!(آخه من آدمم؟؟؟)   

 

وقتی بخندم دیگه نمی تونم خودمو کنترول کنم،مث لبو سرخ میشم و عوارض جانبی دیگه...(آخه من آدمم؟؟؟)  

 

 دوچرخه سواری بلد نیستم بااین حال رفتم سوار شدم...افتادم و خودمو لت و پار کردم!(آخه من آدمم؟؟؟)   

 

 اسم بلوتوث موبایلمو گذاشتم مشنگ!بعد به دوستم میگم قشنگه میگه توپه، خیلیم به تو میاد(آخه من آدمم؟؟؟)   

 سوتی میدم در حد تیم ملی بخاطره همین سعی میکنم زیاد حرف نزنم!(آخه آدمم من؟؟؟) 

 اصولا موقع دعوا و بحث کردن فقط لبخند میزنم ولی دستام میلرزه...(آخه آدمم من؟؟؟)   

 تمیز و منظم بودن رو بسیییییار دوست دارم ولی بیاید تو اتاقمو ببینید!(آخه آدمم من؟)   

 شبا ساعت ۶صبح میخوابم صبحا ساعت ۲:۳۰بعداز ظهر بیدار میشم(آخه آدمم من؟؟؟)  

 

 به تازگی به یه آدم خز تبدیل شدم...(آخه آدمم من؟؟؟)   

 

 از معلمایی که دوستم دارن متنفرم(آخه من آدمم؟؟؟)    

فقط ۶ روز به ایمیلم سر نزدم بعدش دیدم ۴۹تا ایمیل دارم(آخه من آدمم؟؟؟) 

  

 رفتیم شمال(جاتون خالی)به زوووووور دوستام کشوندنم لب دریا که پامو تو آب بزنم،اونم چون چندشم شد درست بعداز ۱۵ثانیه برگشتم(آخه من آدمم؟؟؟)  

 

 حالم از آدمای جلف،پررو،بی منطق،خودشیرین،خنگ و ...بهم میخوره(آخه من آدمم؟؟؟) 

  

اسم  های زیادی از قبیل همین لونا،مرجان،فرزان،فتانه،مهتاب،فری،شنگول،نامبر وان و...دارم(آخه من آدمم؟؟؟)    

 

 ۱۱جفت کفش مجلسی دارم،۵ جفت  کتونی(آخه من آدمم؟؟؟)   

 عاشق تخم مرغ نیمرو ام(آخه من آدمم؟؟؟)  

  

پریروز نشستم چندتا از سوالهای فیزیک کنکور ۹۰رو حل کردم(آخه من آدمم؟؟؟)    

  

از هرچی بگذرم از تهمت نمیگذرم حالا میخواد به من باشه یا به کسی(این یکی رو میدونم آدمم!!!)

 تازگی ها به سه تا نتیجه  رسیدم که شامل اینا میشن:   

۱ با آدم خر بحث کردن بی فایده س!!!!!!!!   

 

۲ حرفای مفت رو باید باد هوا فرض کرد!!!!    

 ۳عامل اصلی طلاق،ازدواج بیده!!!!!