WTH

:)

WTH

:)

طبق معمول چرت نوشت..

سلام! من ک شدیدا سرما خوردم،شما چطورین؟


واقعا دیگه دیدم زشته هی میگم میام مینویسم و نمیام باز!چ بگوووویم؟؟؟هوووممممم بذا فک کنم....

بذار ی خبر بدم اینکه اینستامو پاک کردم  واقعا مشیّت الهی بود اقدام ب این عمل خطیری ک اراده ی فولادین میطلبید! بنده بخودم افتخار میکنم، "لونا هستم حدودا دو ماه پاک از اینستا"


چی بود باباااا،تا ادم بیکار میشه هی میره تو اینستا،عه عه عه...اینستا ب معنی واقعی ب بطالت گذروندن وقته...همانا شما را نیز ب حذف این شیطان فریبکار دعوت میکنم باشد ک رستگار شوید...البته بعیدم نیس با فیلتر کردنش ناخوداگاه مصرفتون کم بشه...اتفاقا دیروز ب فیلتر کردنش مهر تایید خورد...خوبه ک من زودتر خودمو ترک دادم و ب اغوش گرم خانواده (الکی مثلا) پیوستم.


خببببب،دیگه چیییییی؟؟از بس قبلنا میومدم طومار مینوشتم الان ک حرفی ندارم عجیب میزنه برام!


با خودم فکر میکردم...در مورد سال تحویل...این چندساله اخیر فقط دوتا دعا کردم اون لحظه ی تحویل سال،یکی برای سلامتی،دومی برای ی سال شاااد پر از خنده...از این خنده ها ک شکم ادم میخواد پاره بشه از خنده هاااات...از اونا....ولی متاسفانه هیچ سالیش اونجوری نبوده..و من در افسوس خنده های از ته دل موندم...حالا سال ۹۷ هم داره تموم میشه و ب نظر میرسه هرسال ضایعتر از گذشته میشه...امیدی نیس دیگه...امیدو لولو خورد و رفت...جواب این همه حس ناامیدی و   دل و روح پیر منه جووونو  و هزاران امثال منو کی میخواد بده،خود خدا میدونه ک چنین "اشرفایی "و خلق کرده...



کی میخواد این سرماخوردگی بی وجدان از بدن ما رخت ببنده بره ؟؟


دل همایونی تغییر مثبت و شگفت انگیز میخواهد...