WTH

:)

WTH

:)

حرف

انننننقد دلم میخاد حرف بزنننننننممممم ولی حال ندارم بنویسم -_-

نظرات 9 + ارسال نظر
ivan چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 09:25 ب.ظ

زنگ بزنیم بحرفیم

بدبختی اینکه تلفنی ام حرفم نمیاد

امین اتاقک شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 02:30 ق.ظ

عایا از بی حالی رنج میبرید؟
عایا دلتان میخواهد کلی حرف بزنید ولی نمیتوانید؟
عایا احساس غم و اندوه میکنید؟

ما به شما پکیج های “لارجرلَف” دکتر اتاقک رو پیشنهاد میکنیم.

؛؛؛ جوعانا: وای خدای من از وقتیکه از این پکیج ها استفاده میکنم نمیتونم جلوی خنده هامو بگیرم.
؛؛؛ مک لارن: من همیشه عبوس و اخمو بودم اما این پکیج واقعا معجزه کرد و الان نیشم همیشه بازه
؛؛؛ کِلی: بعد از حدود ۲ هفته استفاده از لارجرلَف، شب ادراریم بند اومد!
؛؛؛ آنتونی: من همیشه آخر هفته ها با همسرم مشکل داشتم چون نمیتونستم انتظاراتشو برآورده کنم. الان فقط با لارجرلف میتونم بخندونمش

پکیج لارجرلَف دکتر اتاقک تهیه شده از مواد ارگانیک و ۱۰۰ درصد گیاهی با مجوز از سازمان بهداشت و سلامت MDA امریکا

قیمت این پکیج فقط ۹۹ دلاره ولی اگه همین الان تلفن رو بردارین و این پکیج رو‌ سفارش بدید، به همراه اون دو عدد شلوار کُردی بصورت رایگان دریافت میکنید.

لارجرلَف.. جادوی هزارهٔ سوم



دیواااااانهههههخدا بگم چکارت کنه

امین اتاقک یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 12:40 ب.ظ

لووووون میگما فک کنم وضعت از " حال ندارم بنویسم" تبدیل شده به " حال ندارم بیام"

میخای یه قرار بذاریم این هفته یکساعتی همو ببینیم؟

امین اتاقک یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 09:14 ب.ظ


یا بچگیهای ساجده مهلا..
یا ربع النهار مقصد...
یا خوشۀ دنباله دار N285 کهکشان اندرومدا...
خووودااایا اصن خودت بِشکُف

میگم لون لون انگاری نسخه های مجازی و تجویز تخم شربتی با خارمریم چاره نشده، باید ویزیت حضوری انجام شه

بقول هم استانیاتون طوووووری نی
من دوووشواری اینا ندارم یعنی کلا تیک ایت ایزی هستم.
پلنش رو تنظیم کن با پروتکل بهداشتی بفرست بایگانی امضا شه بعد فوروارد کن برام.

جناب تیک ایت ایزی
یجا بگو بریم همونجا...پارکی کافه ای ،فرقی نداره.
فقط اینکه سه شنبه یا چهارشنبه بعد ازظهر باشه ،چون اخر هفته برمیگردم کاشان‌.

امین اتاقک یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 11:21 ب.ظ

یا ذوالجلال و الجوش شیرین..
یا اسطوخدوس کمرنگ..
یا نقش اول واکینگ دِد..
یا کلیله و دمنه ورژن هندی..
یا غروب های رباط کریم..
..


{ اینا از کامنت قبلی جا افتاده بود}

ببین چ بلبل درازی ام میکنه

امین اتاقک سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 12:21 ب.ظ

میگم لونان قبلا تند و فرز و سریع بودی تیز میومدی میرفتی الان رفتنت با خودته برگشتنت با باد 60 درجه شمالی در پاییز
الان این کامنتم هفته بعد میخونی حتما

بعدشم چند روزه که آپم. تو خجالت نمیکشی یعنی!


تازه خسته هم نباشی! امروز سه شنبست فردا هم چهارشنبه
واسه ویزیت من از سه ماه قبل نوبت میگیرن ملت کجای کاری شوووما

بعدشم باید وقت باشه آرایشگاه برم مانیکور پدیکور و لیزر و اینا بعدشم برم برنز کنم بعدش دندونامو سفید کنم بعد ماسک اسکراپ بزرام پوستم جوان شه بعد لوسیون روزهای بهاری بزنم و بعدش برم 4 دست لباس برم بخرم و اووووووووه کلی کار هست اصن نگم برات

ولی حالا چون تویی شاید یکی دو ساعت دیگه هماهنگ کردم برات

فقط اینکه خودت خواستی منو جنگلی ببینیا!! الان خرس گیریزلی منو ببینه کُپ میکنه

چه کنیم دیگه اینم از تبعات تیک ایت ایزی میزیه لابد

الان میام خصوصی تکلیفتو روشن میکنم صب کن

اصن این مدته من یجوری شدم ک دست و دل و حال و حوصلم ب هییییچی نمیره...برا همین انقد بی بخارگری درمیارم
ببخشییییییین الان میام وبلاگتتتت

امین اتاقک چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 12:59 ق.ظ

میجوابی یا بجوابمت؟!

بد مسافرت بازی درنیار دیگه

اصن میرم هف هش نه ماه دیگه برمیگردماا

نه نروووو اگ بری شمعدونیا دق میکنن

pooneh پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 02:19 ب.ظ http://pooneh75.blogfa.com

ویس بگیر

اره روش خوبیه ..امتحانش کردم..منتهی خیلی انرژی میگیره

pooneh شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 10:17 ب.ظ http://iamnobody96.blogfa.com/

فرزانه ادرس وبمو عوض کردم

Merc k gofti

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد