WTH

:)

WTH

:)

خیلی کمتر از دوازده ساعت دیگه

بعده یکسال،فردا میرم امتحان رانندگی شهری بدم...میدونم نوبتم ک بشه میمیرم از استرس..

کاریو اشتباه نکنم یا ی چیزی رو یادم بره انجام بدم

خدایا،عزیزم،نوکرتم،بخیر بگذره توروخدا

قبول بشم حتما حتما فردا اون کارایی رو ک گفتم بلافاصله انجام میدم.

خدایاااااااااااااا....توروخداااااااااااااااااااااا



دعا کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
میم! شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 12:34 ق.ظ http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

اول از همه مبارک باشه قبول شدن تون!

همیشه متنفر بودم و متنفر هستم و خواهم بود از هرچی فرآیند گواهینامه گرفتنه!
یک سال واسه گواهی اشتغال به تحصیل عقب افتاد گواهینامه گرفتنم! کلی اعصابم رو خرد کرد!
ولی پارسال بعد از یک سال عقب افتادن بخاطر گواهی ، قبول شدم!

ممنون ممنون!

آره واقعا،کاره آدم ک عقب بیوفته خیلی اعصاب خورد میشه..

خداروشکر،منم با یک سال تاخیر امتحان دادم ولی تنبلی از خودم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد