WTH

:)

WTH

:)

تابستون داره تموم میشه

اخهههه چرااااااااااا


میام مینویسم.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 07:35 ب.ظ http://seire-takamole-man.blogsky.com



من که آرزومه این تابستون لعنتی که همش به استرس اعلام نتایج گذشت زودتر تموم شه و نتایجو بگن و خلاص شیم

ولی لعنتی نمیشه
هرچقدر هم زور میزنم نمیشه که نمیشه

میدونم.
استرسش و معطلیش خیلی بده.

من تابستون بعده کنکورم ی مسافرته کوتاه رفتم با یکی از دوستان،،انقدر بهم خوش گذشت ک خستگیم در رفت...جزو بهترین سفرای عمرم بود اون تابستون.
هنوزم کیف میکنم یادش میوفتم...

میم! شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 12:28 ق.ظ http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

باز خوبه لااقل یه تابستون درست و حسابی داشتین شما!!
ولی خوب ، حیف که تابستون داره تموم میشه و باز پاییز و درس و دانشگاه از راه میرسه!

اخ اخ اخ...دست رو دلم نذارین ک خوووووووووونه
نوموخااااااااااااام
اصن مث برق و باد گذشت

هیچی ازش نفهمیدممممم

دانشگاه


آخی،شما ک دیگه هیچی..اصن رسیدین استراحت کنین یا ن؟؟؟

من ب شش ماه تعطیلی ،اونم دوبار در سال ،نیازمندم اصنم پر توقع نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد