WTH

:)

WTH

:)

Hello Aleykom


حالتون خوبه؟

من خوبم و در حال گذراندن تابستان!چقدم زود میگذره

هیچ گونه حرفی ندارم ک بنویسم.فقط گفتم مردادم ی آپ بکنم و تمااااام.

یک هفته شمال بودیم،انزلی آستارا،ماسوله،رشت،و سپس برگشت!

هوا بس ناجوانمردانه گرم بود شمال،

ماسوله هم ک رسما شده دزد بازار،،قبل از ورود ب ماسوله ی ایستگاه گذاشتن و از هرماشینی پول میگیرن،،بعد از ورود ب خوده ماسوله جلوی راهو ی مشت ادم بستن و نمیزارن ماشینو ببری بالا تا ی جایی گیر بیاری مگر اینکه همونجا با یکی طی کنی بری خونش و اون ادمم رسما جیب ادمو میچاپه،،کرایه ها از شبی دویست پنجاه ب بالا بود!!پوله ی هتل خوبه! حالا چی هستن این خونه های داغون ی اتاق ی حموم دسشویی و بس،تازه کلّی هم باید هرچی وسیله داری کشون کشون تا اون بالا ببری

بعد چقدرررررر شلوغ،اصن ی وضع عجیبی...متر ب مترش ادمه و ماشین...من نمیدونم چی داره اخه...هیچ چیزه خاصّیم نیستاا،،خوبه ادم ی بار ببینه ولی این دزد بازاری ک اینا راه انداختن....مردم بابت ی تفریح ساده م باید دگ پول بدن...ی بزرگ مردی بود میگفت: این آ..خ...و...ندا کاری در آینده ب این مردم خواهند کرد ک برای نفس کشیدنم باید پول بدن..

دقیقا همین حرفو یکی از اون نگهبانایی ک جلوی ماشینارو میگرفت تا نرن بالا زد!یکی داشت  ا...ع.تر.ا...ض میکرد ک چ وضعشه چرا انقدر گوشه ب گوشه پول میگیرین؟! اونم گفت اینجا نفس بکشی باید پول بدی!!!

بحثه پولش نیس حرفه اینه ک  ما مردم هستیم ک اجازه میدیم ..،،فکر نمی کنیم!

یکی از اقوام انگلیسه،میگفت چند سال پیش،کرایه ی اتوبوس های انگلیسو پنجاه سنت زیاد کردن،،مردم انقدر ا..ع...تر...اض کردن و اتوبوس سوار نشدن ک اتوبوسرانی دوباره کرایه رو همون میزان قبل کرد! 

پنجاه سنت خیلی خیلی ناچیزه ولی مردمش برای اینکه بزرگتر از اینا پیش نیاد محکم پشته هم می ایستن و مقابله می کنن.

درست مثل ما! :)

بیخیال.

⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙

دوباره دارم کتابای هری پاترم رو میخونم.من بطرز شگفت آوری عاشق هری پاترم.عشقم بهش رو توی کلمات نمیتونم توصیف کنم پسسس بیخیال میشم.

فک میکنم چهار پنج سال بود ک کتابارو نخونده بودم،،قبل از اون،هر کتابش رو شش هفت بار،یا شایدم بیشتر خوندم،فیلمهاش ک دگ هیچییی،،هرکدومو بالغ بر صد بار شاید دیده باشم،،ببین،هرررر روز من هری پاتر می دیدم،. ،یه  جور سندرم هری پاتر،،یا اعتیاد ب هری پاتر داشتم،ب حدی ک مامان و خواهر گرام میگفتن دیوونه شده! اصلا انگلیسی رو ب عشق و انگیزه ی هری پاتر یاد گرفتم...بعدش دیگه درسام سنگین شد و رفتم توی دوران کنکور و دور موندم از هری پاتر،الان دوباره کتاباشو دست گرفتم...لامصّب اعتیاد اوره...الان ک دارم مینویسم درباره ش،،توی مغزم غیلی ویلیه و حس بس شادی دارم...در اینّّّ حدّّ!!

دیده نشده من ب چیزی اینقدددد علاقه نشون بدم!



#harrypotterforever


⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙

برای تابستون برنامه هااا داشتم!ولی الان می بینم تابستون فقط برای استراحته.اگ بخوام تابستونم مث دوران تحصیلی هی ب کار و کلاس و ... باشم ک پس کی استراحت کنم؟!؟


ولی نمیدونم چرا هی حس میکنم این تابستونای اخیر اونجور ک قبلا بود نیست...اون حس ارامش...نیست.


حافظ بهم ی چیزی گفته ک تا اخر سال 96 اتفاق میوفته،،ولی من اصلاا حتی بهش فکر نمیکنم و وقتی هم فکر میکنم می ترسم و نمیدونم چطوری باید از پسش بر بیام یا حتی اصلا من آدم این کار هستم یا ن...نمیخوام یجورایی قبول کنم... :( حتی نمیدونم خوبه یا بد.


اصلا هم حرف نداشتم بنویسم¡¡ 


بای بای!

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:51 ب.ظ http://seire-takamole-man.blogsky.com

جی جی جی جیییییییین
بالاخره پست جدید


شمال گردی تون خون گذشت؟

شاید باورت نشه ولی کتابای هری پاتر رو تا حالا نخوندم

فیلمش رو هم تا حالا ندیدم!

فقط یه سی دی دارم از بچگی , اون واسه هری پاتر بود

یه بار تنها بودم خونه , گذاشتمش که ببینم چیه , اول فیلم یه مااار گنده و خفن میپیچید دور یه یارویی و بعد یهو طرف از خواب میپرید و می فهمید خواب بوده

فقط هم تا همین صحنش دیدم بعدش خاموش کردم دستگاه رو :)))


خلاصه اینکه اطلاعاتم درباره ی هری پاتر قد همون یه ماره

اره والا
منم واسه تابستون خیییییلی برنامه داشتم
یه دفترچه داشتم توش حدود پنج صفحه هر خط یکی از کارایی که میخواستم تو تابستون بکنم رو نوشته بودم

الان فقط به یه موردش رسیدم اونم دیدن فیلم game of thrones بود (اونم تا الان دو فصلشو دیدم 5 تاش مونده!)

خلاصه اینکه تو تابستون بازده آدم وحشتناک میاد پایین
اصلا هم نمیدونم چرا !

آره دیگه،گفتم ی حضوری بزنم!!

ای بد نبود!

ببین،نصفه عمرت ب فناس هری پاترو نمیشناسی

اونی ام ک دیدی هری پاتر چهاره،حالا ک گفتی یهووو هوس کردم برم ببینمش بعد چند سال! اون ماره خیلی نقش مهمی داره...خییییلییی

اصن تابستون یعنی بخور بخواب و have fun!،
این سریاله خوبه؟چجوریه؟خیلی معروفه انگار.

شما ک کنکور داشتی قششششششنگ باید استراحت کنی،
مرسی اومدی!

beny20 چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:00 ب.ظ http://beny20.blogsky.com


شمال جا تا جا داره
این جاهایی ک رفتین
طبیعت و سرسبزی زیاد داراا
اما ناجور هواش شرجی و گرمه ....

کنکور هم مگه امسال داشتین شماااا ?
چنــــــــد شــــــــــدی :) راست بگو لطفا ...

حافظ از بس دیدش به زندگی خوش بینه ـ
که یه بار نداریم گفته باشه
آخر هفته ـ یا آخر سال خبر بدی بهت میرسه
فقط ب خدا و خودت توکل کن که همه این فال اینا الکیه ...

درسته،

ن بابا،من دو س سال پیش کنکور دادم.دقیقا چجوری ب این نتیجه رسیدین ک کنکوری بودم??!!

آره خدا خیرش بده توی دل آدمو هیچوقت خالی نمیکنه حافظ

امیر پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:33 ب.ظ http://seire-takamole-man.blogsky.com

والا منم به سبب همین معروفیتش گفتم برم ببینم چجوریه :))

سریال خوب و جذابی بود به نظرم فقط توصیه ی اکید و جدی و مجددا اکید میکنم که تنها ببین

با خونواده نبین اصلا

[ بدون نام ] جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:34 ق.ظ

آره حرفی نداشتی چرا تو اینقدر کم حرفی
حقمونه هرچی این آخوندا سرمون بیارن و حتی واسه نففس کشیدن خونمونو توی شیشه کنن
ایران یه چیزی گرون بشه مردم هجوم میبرن برای خریدنش و اون جنس کمیاب میشه و قیمتش بالاتر میره اون وقت بلاد کفر اگر بی منطق چیزی گرون بشه اونقدر نمیخرند که جنس بادمیکنه رو دست فروشنده...خدا نشناسا

آره،اصولا آدم کم حرفی ام،، !!!!

دقیقا،ما مردم ایرانی،بی لیاقتیم،
همه چی از ریشه اشتباهه...

بلاد کفر رو خوب اومدی!

اسمتو ننوشتیااااااااا

مرسی

میم! شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:05 ق.ظ http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام و دوروود!
جالبه بدونید که ما پارسال تا استان گیلان رفتیم! ولی کلا حال و حوصله ی رفتن به ماسوله رو نداشتیم و نرفتیم ماسوله! به نظرم همین کنگ مشهد خیلی بهتره از ماسوله!
هری پاتر رو کلا نخوندم و کلا فیلمش رو هم ندیدم! شاید یه روزی کتابش رو خوندم!

تابستون رو هم که فعلا داریم با امتحان و... میگذرونیم...کتاب هم میخونم و ورزش و تفریح هم به شدت داره دنبال میشه! فعلا راضی ام تا حدودی ازش، ولی وقتی امتحانام تموم میشه که فقط یک ماه از تابستون مونده و کلی فرصت واسه استراحت تمام عیار از دست رفته...

در مورد حافظ شدیدا کنجکاوم که بدونم چی براتون پیش بینی کرده!! کلا حافظ رو خیلی دوس دارم و بهش هم خیلی اعتماد دارم!

حالا اخره سال اگ اتفاق افتاد میگم چی گفته حافظ
همون بهتر ک نرفتین ماسوله رو...

آخی اخی،،،من ک دو ماهو نیم وقت داشتم بازم انگار کمه برام
نمیدونم هری پاترو دوست خواهید داشت یا ن..با توجه ب اینکه شما کتابایی با مفاهیم سنگینم میخونین،هری پاتر داستانی،و دل نشینه و تخیلشم اونجور نیس ک کسی بدش بیاد بلکه ادمو کنجکاو میکنه.


دخترخوب شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:14 ق.ظ

من بودم نظر قبلی

هومممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد