WTH

:)

WTH

:)

منه منغلب.

من ی احمقم.

من ی احمقم ک غرق این دنیا شدم و از خودمو روحم دور,.

من ی  احمقم ک هر از چندگاهی ب افکار مثلا روشن بینانه ی خودم می بالم و گاها حکمتای خدا و معصوما رو برا خودم سوال میکنم.

من ی احمقم ک هر چند وقت ی بار حقیقت رو یادم میره

من ی احمقم ک هر وقت هرچیزی ازشون خواستم بهم دادن و منه بی چشم و رو بعد از راه افتادن کارم, اصن یادم میره..اونا با اینهمه خوبی ک بهم کردن,من براشون چیکار کردم؟؟ هیچی..


من احمقیم ک همه چیو فراموش میکنم.

منو ببخشید.همین..


28/2/96

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 07:54 ب.ظ

منم همینطور

دخترخوب شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 08:48 ق.ظ

دور از جون
چی شده مگه

یک انقلابه درونی ک هر چند وقت ی بار اتفاق میوفته!!!

میم! چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 05:46 ب.ظ http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام!
اوه اوه چقدر خودتون رو کوبوندین!
البته همه ی ما آدما همین طوری هستیم! نه فقط در باره ی خدا ، که درباره ی خیلی از اطرافیان مون این رفتار رو داریم...وقتی کسی یه کاری برامون انجام می ده خیلی زود یادمون میره...

هععععععیییی...

دخترخوب یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:28 ب.ظ

کجا رفتی؟حالت خوبه؟بیا بنویس...

beny20 جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:14 ب.ظ http://beny20.blogsky.com

مَردُم ناجور درگیرناااا

Yeah

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد