WTH

:)

WTH

:)

در هم و یهویی.سلام.

سههههلام!


بالاخره اومدم.


امروز امت انگل داشتم...خب علارغم اینکه از دو سه هفته قبل زمانش مشخص شده بود من همچنان نخوندمش تاااااا دقیقا همین دیشب.من توی هفته سه روزه چهارشنبه  پنچ شنبه و جمعه رو تعطیلم،بنابراین حداقل اون سه روزو باید میخوندم ولی نع! من حاضرم "یک روز' پدرم دربیاد و امواتم بیان جلو چشمم از فشار درس،ولی سه روز عیش و نوش و تعطیلیمو با درس خراب نکنم! بععله من همچین آدمی ام! آخرشم نتیجه ای ک میگیرم با اونایی ک مدت زمان زیادی خودشونو تلف کردن برای امتحان،یکی میشه،حالا یکم زیاد و کم!   ...امتحانش بد نبود ...


دوشنبه ی هفته ی قبل جزو یکی از خاطرات خوبم میتونه محسوب بشه.

با چند تا از بچهای کلاس رفتیم باغ یکی شون،از پنج تا نه،هرچند کوتاه بود ولی خوش گذشت، اسب سواری،حکم،والیبال و در نهایت جوج زدیم و دوتا پسرا رو مجبور کردیم ظرفا رو بشورن و تمام! در این بین کلّی حرف خنده دار هم زده شد ک بیشتر خوش گذشت..

کلّا بچهای ما چ پسر چ دختر،بچهایی نیستن ک اذیت کنن یا منحرفو منفی باشن،ک اگر اینجوری بودن و جمعشون منفی بود حتی یک درصد،من عمراً میرفتم.کلا خیلی خاکی و باحالن و خب بی خرده شیشه. ..

یکسری چیزا هم کشف شد ک البته بچها فهمیدن و من طبق معمول ک تو باقالیا و هوا سیر میکنم،نفهمیدم و بعدا اونا بم گفتن. ولی نمیگم!!!( چرخشلوکینگ!!!!)


الان یهویی بارون گرفته،اونم چ باااارونی! شکر.


شنبه ی دیگه تولدمه و امتحان فارما نیز دارم،و چقدر شعف مندم! 


گرسنمه...


اهل خونه همین الان همه یهوییی باهم رفتن بیرون و من ماندم تنهای تنهاااااااا...


آهان،یکی از استادای فارما مون یه آقاییه ک هر وقت میاد سر کلاس انننننقدر بی حال راه میره و جون نداره و اننننقدر بامزه ست حالتاش،ک من اصن با نگاه کردن بهش ناخوداگاه خندم میگیره و کلّ طول کلاسش لبخند رو لبمه یا ب کارا و مدل راه رفتنو درس دادنش میخندم...اصن خیییلی آدم باحالیه،اولین باره ک ی استادو دوسش دارم! انقدر خسته س،انقدر افتاده حال راه میره...دستاش اویزونه بدنشه،بطوریکه آدم فکر میکنه دستاش بیش از حد درازه در حالیکه اینطور نیست و در واقع شونهاش افتادس!!!قدشم نسبتا بلنده و یکمم تپلیه،فقط یکم.حدودا باید نزدیکای سی سالش باشه...بهمون میگه سرکلاس هررررکاری میخواید بکنید حتی بخوابید،ولی حرف نزنید،جلسه گذشته هی پسرامون حرف میزدن اینم یهو برگشت گفت چی میگید شما بهم؟ یکی از پسرا گفت شما کاندیدای مورد نظرتون کیه ؟؟ این استادم یک نگاه عمیق عاقل اندر سفیه (؟؟) بهش انداخت و گفت : کاندیدای مورد نظر ؟؟؟؟؟؟؟ من الان تو فکر اینم ک درسمو تموم کنم برم ی چیزی بخورم گرسنمه..!!!

حالا بگید چرا من ازش خوشم میاد،از بس آروم،از بس بیخیال،از بس حالتاش بامزه ست...اصن یجورایی اونو آینه ی خودم میبینم.ّ..!!خیلی خوبه!!


بعد ی نکته ای ک تقریبا بهش پی بردم اینه ک واقعا دل ب دل راه داره،،مثلا وقتی من برای اولین بار، یکیو میبینم و حسّم بهش مثبته و برداشت خوبی دارم،مطمئنا اونم همین برداشتو متقابلا داشته،حالا شدّت و ضعف داره،ولی ی حسی ازهمون جنس در دوطرف هست حالا یکی از دوطرف بیشتر،یکی کمتر ولی از همون جنس.


من  بی صبرانه منتظره هفدهم تیرم ک اخرین امتحانو بدم و این ترم هم ب حول قوه ی الهی ب درک واصل شه .. فعلا ک با اینهمه امتحان سرویسمون کردن...


فعلا.

نظرات 4 + ارسال نظر
میم! دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 01:00 ق.ظ http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلاااام

اول از همه تولدتون رو پیشاپیش تبریک میگمممم!
ما که امتحانامون کورسی هست و هفته بعد امتحان داریم...خیلی هم کم خوندم و واقعا می ترسم!!خدا به خیر بگذرونه!
اون چیزایی که بقیه کشف کردن و شما نفهمیدین و بعدا بهتون گفتن چی بوده!!؟؟

مشهد امروز شمالی شده بود واسه خودش! بارون خیلی خوبی اومد خدا روشکر...ایشالا روزای بعد هم همین طوری باشه!

سلام سلام!
خیلی ممنون!لطف کردین!

خدا بزرگه!انشالله میگذره بخوبی!

خخخخخخخ!گفتم ک نمیگم! یسری چیزای خیلی خیلی سّری بود ک حتی سازمان سیا هم نباید ازش بویی ببره

ایشالله،اینطرفم یا ابره یا بارون...خیلی خوبه هوا...

امیر دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 07:34 ق.ظ http://seire-takamole-man.blogsky.com

اولش که گفتین امت انگل دارم امروز فک کردم خدای نکرده یه بیماری انگلیه :| (مثلا emet angal!!)
تا اینکه سرچ کردم تو گوگل که ببینم وضعتون چقد وخیمه و ...
با کمی تامل فهمیدم منظورتون امتحان انگل شناسیه :| موفق باشید :|

مورد دوم اینکه چرخشلوکینگ دقیقا چیه؟

درضمن تولدتون هم پیشاپیش مبارک ;)

سلام سلام!

خخخخخخخخخخخخ! بله همون امتحان انگله،ما دیگه مختصرش میکنیم!
مثلا ب آزمایشگاهم میگیم آز!

ممنونم بسیار!

اون مورد دومم دیگه دیگه!

ممنونم باز هم بسیار! لطف فرمودید!

کورش جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 01:34 ب.ظ http://musicshz.blogsky.com

سلام
تولدت مبارک

سلام.
ممنونم واقعا!

beny20 دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:34 ق.ظ http://beny20.blogsky.com

اول اینکه یه پست جدید بنویسی
نمی کوشنتااااا نترررس :/

بعد اینکه‌ ممنونم دوست خوبم ،
من عادی می نویسم شوما قشنگ می خونی ...

پست آخری یه بار پلوم حذف شد ،
از اول نوشتم کلن‌ خیلی نکته هاشو یادم رفت ،
ولی خب لپ کلام اینکه هرکی باید
بتونه آزادانه زندگی کنه و توی زندگیش دخالت نشه .

حسّش نییییییس :/

خیلی خوب نوشتین،منم دقیقا همین افکارو توی ذهنم دارم ولی خب،خوب نمیتونم بیانشون کنم.
برای همین خیلی ب دلم نشست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد