WTH

:)

WTH

:)

سلاااااااااااااااام :-!

و دوباره عید..سال نودو شش شده،،امیدوارم بهتر از نودوپنج باشه برامون.

دوباره عید و عید دیدنیای مزخرف!


ی جمله بود ک میگفت: ما از عید متنفر نیستیم،ما از


 کسایی ک میان عید دیدنی متنفریم!!! ،من اضافه


 میکنم:و همینطور کسایی رو ک مجبور میشیم بریم


 عید دیدنیشون!


البته در حدّ تنفر نیست حالاااا،،ولی خب مطلوبم نیست


 چون "اونا" دیگه مطلوب نیستن و با قبلشون فرق


 کردن!


آخه چی بگم دیگه؟؟


اینستام دگ مزخرف شده...اههه...فقط وقت آدمو


 میگیره،،بقول پسرداییم: ب من چ ک ناخوناتونو لاک


 زدین،ب من چ ک چ غذایی میخورین یهویی!!آخه تو


 اینستا پره از این عکسا...خب تهش ک چی؟؟ وقت تلف


 کردن..


داره بارون میاد! از دیروز صبح تاحالا ابری بوده


 هوا،الانم ک بارون!سابقه نداشته تو عید و بهار شهر ما


 همچین هوایی داشته باشه!همیشه از وسطای اسفند


 دیگه افتابی و گرم میشد!


ی دو سه شبه راحت نمیتونم بخوابم،نمیدونم چرا.ینی


 منظورم از اون خوابا ک میییییری تا صبح،،از اونا ک


 میچسبه! از اونارو ندارم چن روزه،هی خواب و بیدارم


 انگار ،تازه وسطشم فکر میکنم!و سپس ب خودم میگم


 :مشنگ،بگیر بخواب.


شما تاحالا فکر کردین از زندگی چی میخواین؟


میخواین ب کجا برسین؟تهش چیه زندگی؟


من هروقت میخوام فکر کنم ب این نتیجه میرسم ک


 فکر نکنم بهتره!اصلا دوست ندارم ذهنمو درگیرش


 کنم ک تهش چی میشه...


میدونین مشکل یه کتاب خوب چیه؟؟


اینکه هم میخواین زودتر تمومش کنین،هم نمیخواین


 ب تهش برسین!


میفهمین ک چی میگم؟؟


یه چیز دیگه: مشکل مردم جامعه ی ما "کج فهمیه"،


ینی کاملا ی چیزیو متوجه نمیشن ولی سریع اظهار نظر و


 توهین میکنن.


کج فهمی خیلی بده،خیلی رنج آوره برای کسی ک مورد


 اصابت کج فهمیه دیگران قرار میگیره.



تاحالا دوتا آدم ک عاشق هم باشن دیدین؟؟من تا


 همین یه ماهه پیش ندیده بودم،ولی تازگیا باخبر


 شدم ک دوتا از بچهای فامیل(البته بچه نیستناا،پسر


 27/8 ساله،دختره20/1 ساله ان)چجووووووور در تب


 عشق هم میسوزن،درحالیکه کلّ خونواده ی پسره


 مخالفن بشدّت،چون از نظر وضعیت مالی خونواده ی


 پسر یه هفت هشت درجه ای بالاترن!ولی این دوتا ک


 این چیزا حالیشون نمیشه...خیلی دعوا و بحث و قهر و


 قهر کشی بوجود اومده!تا جاییکه پسر گفته من و اون


 دختر رو فقط مرگ ازهم جدا میکنه!!حتی پسر تهدید


 ب خودکشی کرده و  وصیت نامشم نوشته بوده....الان


 ک اینارو مینویسم خندم میگیره!!مث تو فیلما و


 داستانا شده ماجراشون...بنظر میاد جفتشون از عشق


 کور و کر و خر شدن بلانسبت...چون مسأله ی مالی ب


 کنار،از نظر اجتماعی و طرز تربیت و خانوادگی هم


 چندان بهم نمیخورن...بهرحال وقتی برن زیر ی سقف و


 آتیششون خاموش بشه میفهمن ب کجاشون


 خورده...البته من امیدوارم و دعا میکنم ک همچین


 اتفاقی نیافته ولی طبق آمار! آتیش عشق هرچی قبل


 ازدواج سوزانتر،بعد ازدواج زودتر سردتر...نمیدونم


 والا...انشاالله ک حقیقتا خوشبخت بشن اگر قراره بهم


 برسن..اصلا ماها حتی فکر چنین چیزیو هم نمیکردیم!



یه چیز دیگه...


من خب وبلاگای خیلیارو بصورت رندوم میخونم.تعداد


 زیادیشون مال خانوم های متاهله..ک از زندگیشون


 مینویسن ک خب جالبه..ولی چیزی ک توی اکثرشون


 دیدم اینه ک همشون از یه حساب بانکیه مخفی از


 شوهر میگن.


این واقعا چ معنی ای میتونه داشته باشه جز اینکه زن


 حتی در کنار شوهرشم حس نمیکنه صددرصد


 پشتوانه داره،از اونجاییکه توی مملکت گل و بلبل ما


 همه ی حق ها ب مرد داده میشه و  تهشم کلاه شرعی


 میذارن روش،،از اونجاییکه مردا اکثرا چشم ندارن


 ببینن یه زن کار میکنه و درآمد خودشو داره  و


 مستقل و بی نیازه و از اونجاییکه حسی در مردا هست


 ک همیشه میخوان زن وابسته بهشون باشه ...همه ی


 اینا دست بدست هم میدن ک زن احساس امنیت


 نکنه،احساس پشتوانه و استقلال نداشته


 باشه،،نمیدونم میفهمین چی میگم یا ن!امیدوارم


 شمام مطلبو کامل بگیرید و دچار "کج فهمی"


 نشید..من فمینیست نیستم ولی ی سری حقیقتایی


 وجود داره ک اشتباهن.


ی مثال میزنم.مثلا ی خانومی خودش کار میکنه و پول


 درمیاره،یا اصن کار نمیکنه و ارث باباش بش رسیده!


 حالا اگر این خانوم ب شوهرش ک اصل مرد ایرانی و


 سلطه گر ومردسالارو سنتی هست،بگه فلان چیزو


 بخر،،آیا مرد نمیگه خودت پول داری برو بخر؟؟! حتی


 توی اسلامم زن رو موظف نکرده ک اگر درآمد داره پس


 وظیفه و مسئولیت خرج کردن از مرد ساقط میشه!!و


 میگه زن میتونه ب خواسته ی خودش ب شوهرش


 توی مخارج کمک کنه!ولی مردا مخصوصا از نوع مرد

 سالار و سنتی ایرانی واقعا آیا اینو میپذیرن؟یا اینکه


 چشم ندارن ببینن زنم ی چند غاز پول واسه خودش


 داره؟!...

یجوری دلم پر بود انگار خودم شوور دارمو اون چشم


 پول داشتنمو نداره!!!ولی خب خیلی خیلی دیدم از این


 موارد ن تنها از وبلاگا بلکه توی اطرافیان خودمم


 هستن.وبلاگا تلنگری بودن ک ب این مسأله فکر کنم...



بازم میگم من فمینیست نیستم ولی این حالت مردا


 هم درست نیست..


ب امید آینده ای بهتر!!!!!!!!!!


من اصولا هروقت حرف برا زدن ندارم کلللللّّّی حرف

 میزنم!


اینم از این! نظراتتون رو پذیرایم!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
میم! شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 02:14 ق.ظ http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام
نظرتون درباره عید دیدنی رو کامل قبول دارم!
اینستا که اصن هیچی! اصن داغونه! بعضی پستا رو دوست دارم صاحب اکانت هاشون رو با آر پی جی منهدم کنم!

بقیه حرف ها هم کم و بیش مورد تأییدمان بود!

خوبه که بلخره آپ کردین!

موفق باشین

اصن من هرروز هی تصمیم ب دیلیت اکانت میگیرم!در این حد!!
انشالله سال 1402ک عید توی ماه رمضان میوفته،عید دیدنیام ور میوفته

کورش دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:19 ق.ظ http://musicshz.blogsky.com

سلام
عیدتون مبارک
من یکی دو شب پیش داشتم وب شما رو میخوندم رسیدم به یه جاییش خواستم نظر بزارم گوشیم حالمو گرفت گرفتم خوابیدم الانم حقیقتش ادامشو نخوندم
آقا ینی چی که شما خانوما فلانو از این حرفا تو ایران که شما خانوما هر بلایی دلتون بخواد سر ما میارین تو هر شرکتی هم که میری سرما گرماشو ماکشیم شمام پای بخاری تق تق میزنین رو کیبورد که ینی دارم کار انجاممیدم خدایی بعضیا که بماند یه بله میگن یه عمری طرفو میندازن زندانببخشید خیلی حرف زدم

سلام!خوبین؟
سال نو شمام مبااارک!

اونو ک بععععله قبول دارم خیلی خانوما اونجور ک باید و شاید نیستن!
اون شرکتم،ک خانوم ک نباید کارای سخت بکنه!مردی گفتن زنی گفتن!

اون بعضیام دیگه بله دیگه!وجدان ندارن...

ن بابا تا باشه از این حرفا!

کورش دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:21 ق.ظ http://musicshz.blogsky.com

سال نو می شود.زمین نفسی دوباره می کشد.
برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند
و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره…من…تو…ما…
کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟…
پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟…
زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و
چون همیشه امیدوار وسال نومبارک…

والا من بلد نیستم از این جملات قشنگ قشنگ بگم!
ولی سال شما مبارک،امیدوارم امسال سال خیلی خیلی خیلی خیلی خوب و پر از خبرای خوب و آرامشی داشته باشین.

سعید جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 03:04 ب.ظ http://saeed1372.blogsky.com

سلام سال نو مبارک
وب خیلی خوبی داری
اگه موافقی تبادل لینک کنیم
موفق وشاد باشی

امیر سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 04:07 ب.ظ http://seire-takamole-man.blogsky.com

درمورد اینکه میخوام از زندگی به "کجا" برسم من خیلی با این سوال موافق نیستم
به کجا نداره که
آخرش مرگه دیگه
قطعا هممون قراره آخرش به مرگ برسیم!
آخرش اصلا مهم نیست
مهم اینه که در عین حال که کارایی میکنیم که آینده ی بهتری برامون بسازن حال خودمون رو هم بهتر کنیم
اصلا اصل موضوع همون حاله
والا آینده که همیشه همون آینده میمونه

همه دیدشون نسبت به گذشتن زمان همون چیزیه که تو ساعت میبینن
یا مثل یه گلوله ای که از تفنگ شلیک میشه و همونطور که دور خودش میچرخه با سرعت میره رو به جلو

درصورتیکه اصلا گذر زمانی وجود نداره
زمان مثل یک نفره که کشیده شده و هی داره سر جای خودش تغییر میکنه
منظورم اینه که آینده ای وجود نداره در حقیقت همون حاله که هی داره عوض میشه
پس بهتره تمرکزمون رو حال باشه تا به آینده

(فکر کنم اینا از زیاد فیزیک خوندنه ! شما جدی نگیر!)

درمورد کج فهمی هم امیدوارم خدا هممونو به شدت به راه راست هدایت کنه :|

درمورد عشق و اینا هم که نظری ندارم کلا !


ولی درمورد اینکه زن برای خودش پس انداز داشته باشه

مشکل از اینجا شروع میشه که هم مرد و هم زن جدیدا دچار دوگانگی فرهنگی شدن
یعنی میخوان خوبی های فرهنگ جدید رو با خوبی های فرهنگ قدیم با هم قاطی کنن و یه فرهنگ جدید درست کنن
خب نمیشه
همونطور که فرهنگ قدیم خوبی ها و بدی هایی داشت فرهنگ جدید هم همینطوره

خلاصه ی کلام
یا هر کدوم از زن و شوهر مستقل از هم باشن
یا اختیار پول دست یکیشون باشه :|
حالت سومی که نداریم که

نمیشه که هم زن مستقل باشه و برو واسه خودش کار کنه و درآمد خودشو داشته باشه و تو خرج خونواده دخالت نکنه و بی اعتنا باشه بهش
هم از مرد توقع تامین کردن کامل خانواده رو داشته باشه
بهتون توصیه میکنم از دید مرد هم به موضوع نگاه کنید

میتونه زن بره سر کار و کمک خرج خونواده هم باشه

یا وایسته وظیفه هایی که درقبال خونه و تربیت بچه رو داره رو انجام بده و از مرد توقع تامین کامل خانواده داشته باشه

همونطور که خودتون میدونید من سنم کمه و طبیعتا ازدواج نکردم و خیلی درمورد شرایط بعد ازدواج اطلاع ندارم اما اینا چیزایی بودن که منطقم بهم میگفت

خیلی پرحرفی کردم:|
امیدوارم حوصله کنید بخونید :|
فعلا

سلام!
چ طولانی!!!
منظورم از رسیدن بجایی،مرگ نبود..میخواستم ببینم ایا بقیه برای اهدافشون برنامه میریزن،یا فقط همینجوری زندگی میکنن!
البته شما تحلیل قشنگی کردی ک همش در حاله!درسته،آدم باید توی لحظه زندگی کنه و بهترین تصمیمو بگیره!ولی بنظرت چرا آدم باید بخواد بهترین تصمیمو بگیره؟؟شاید خیلی وقتا بهترین تصمیم ،دلخواه تره تصمیم در لحظه نباشه،،ادم سعی میکنه بهترین و عقلانی ترین تصمیمو توی لحظه بگیره (هرچند ک ممکنه مطلوبه دل نباشه) چون ترس از آینده داره،چون فرد بفکر پیامد تصمیمشه! پس همه چیز توی حال خلاصه نمیشه..

حرف شما کاملا درسته،ی کشور جهان سوم مثل ایران،مردمش همه چیو باهم قاطی میکنن،معیار های زندگی عوض میشه !
ولی حرف من چیزه دیگه ایه!

ببینید،من درمورد اون دسته مردان سنتی و سلطه طلبی صحبت میکنم ک همیشه میخوان،جنس زن بهشون وابسته باشه،نمیدونم میفهمین چی میگم یا ن،،اون دسته ای ک میگن همیشه باید زنو تو مشت خودشون نگه دارن و یا ی چوب بالا سرش ک تا اومد یکم جم بخوره بزنن تو سرش،اینا افرادی ان ک اگر زن ب ی دارایی ای برسه،فکر میکنن دیگه زن افسار سلونده و تابعشون نیس،ب این فکر میکنن ک این زن دیگه وابسته شون نیست،پس میترسن و سعی در تخریب جنس زن دارن،حالا ب هر شکلی،

اگر زن درامدی داره خیلی خوبه ک توی مخارج ب همسرش کمک کنه،ولی ن اینکه اون شوهر با تمام تمکّن مالی توقع داشته باشه زن همون داراییشم دودستی تقدیمش کنه،چ خبره ک باید زن وابسته باشه...

شما شاید ندیدی،ولی من خیلیارو دیدم ک شوهرهاشون باوجود اینکه درامدو کاری دارن ک خیلی خوب از پس مخارج برمیان و نیازی ب چندرغاز زنشون ندارن،ولی بازم برای زیر سلطه بردن و وابسته کردن زنشون،دائما همون چندرغازو ب میون میکشن ب هر وسیله ای!

منطقتونم کاااملا درست و منطقیه و عاقلانه،،ولی تو ایران جواب نمیده متاسفانه،چون بقول خودتون مردم دچار دوگانگی ان.

مرسی ک برای همه ی مطلبم نظرتونو نوشتید!

امیر چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 02:05 ب.ظ http://seire-takamole-man.blogsky.com

خواهش میکنم

راستی درمورد نظر قبلی من اوالیش اشتباها بجای "فنر" نوشتن " نفر" !
کلا معنی جمله عوض شد!

منم گفتم ینی چی ی نفر کشیده بشه هاا!؟؟!نگو فنر بوده،،ولی این چیزی از ارزش کلامتون کم نمیکنه!
بازم ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد