WTH

:)

WTH

:)

در کف!

سلام،چطور مطورین؟


الان در همین لحظه من در شرایط کف کرده و


 بسییییار متعجب ب سر میبرم،چرا ک چند


 دقیقه پیش فهمیدم یکی از پسرای فامیلمون


 رفته امریکا و الان یک هفته ست ک اونجا


 تشریف داره.



حالا تعجب و کف کردگی من از اینه ک این اغا(!)


 پسر،بعد سه بار کنکور دادن، نهایتا رشته ی


 ژنتیک دانشگاه ازاد دارقوز اباد(!) (شوخی


 میکنم،منظورم ی شهر نه چندان مطلوبه)قبول


 شد و بعد چند ترم خودشو ب یونی ازاد تهران


 یجوری منتقل کرد...برا ارشدم مثینکه امتحان


 داد ولی قبول نشد...حالا من نمیدونم چجوری با


 هدف ادامه تحصیل رفته امریکا،اخه بچه سر ب


 راهیم نبود ک ادم بگه خب میره اونجا ی چی


 میشه...



واقعا فرار مغزها ب این میگن.



من خودم تو فکر خارج رفتن هستم و ی سری


 اطلاعات دارم ازش،با توجه ب اطلاعات،شرط


 معدل و طرحو هزارتا کوفتو زهرمار جلو پا ادم


 میندازن ک کلّی رفتنو عقب میندازه و سختش


 میکنه،تازه منم ک رشتم بد نیستو دولتیم



هستمو معدلمم نسبتا خوبه با ی حساب سر


 انگشتی هفت هشت سال طول میکشه تا بتونم


برم،

بعد این اغایی ک گفتم در عرض یکسال فلنگو


 بستو رفت،و من همچنان در کف و حیرت غوطه


 ورم،البته اسمش برا گرین کارت درومد،



بگذریییییم...هعععیییی...دارم کم کم ب این


 نتیجه میرسم ک همه میرننننن ولی من بدبخت


 همینجا میمونم.



بعد جالبه ک بابام ب پدرش میگفت،به به


 خییییلی کار خوبی کردین ک رفت،بهترین کار


 بود،بچه سر ب راهیم هست پیشرفت میکنه


 حتما....و اونموقع بود ک من فکّم بیش از پیش


 افتاد پایین.



بعد هروقت منو مامی  سااااالی ب ماهی از خارج


 حرف میزنیم کلّی برامون جبهه میگیره ک بری


 اونجا ک چی بشه؟از صب تا شب باید اونجا کار


 کنی دوزار پول دربیاری،اینجا چی کم داری؟و و 


امثال این حرفا....



حالا منم از اونا نیستم ک باد تو کلّم باشه هی


 خارج خارج کنم،فک کنم به به اونجا بهشته و این


 حرفا،ولی با ی دید منطقی شرایط اونور خیلی بهتر


 از اینجاس ک همیشه اوضاع ناپایداره...


بیخیالش....


این نیز بگذرد...


فقط امیدوارم این یارو ترامپ کلّه شق،نیاد یهو


بزنه ایرانو لت و پار کنه ک بس بدبخت


 میشویم...


بشدت از این شکلکه  خوشم می آید!

نظرات 5 + ارسال نظر
میم! یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 02:20 ق.ظ http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

فرار مغزها رو خوب اومدین!
والا...منم می ترسم این ترامپ بزنه همه رو لت و پار کنه!هیچی حالیش نیست این به خدا!

آره بخدا،با این مخ معیوبش هیچی ازش بعید نیس،انگار چیزی ب اسم میانه روی براش معنا نشده..

a دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 03:16 ب.ظ http://avam.blogfa.com/

سلام لونا خانم
چند روزه دیگه تولد یکی از عزیزانمه خوشحال میشم اگه بتونین به وبم بیاین و تولدشو تبریک بگین

a دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 03:51 ب.ظ http://avam.blogfa.com/

ممنوووووووووووووووووووووووووون لونا عزیز و مهربونم

با افتخار لینک شدین:)

امیر سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 03:32 ب.ظ http://seire-takamole-man.blogsky.com

والا دانشمندامون که دارن میرن
هنرمندامون هم کم کم دارن به رحمت خدا میرن :|
آخرش هم ما میمونیم و چهارتا اراذل و اوباش تو این مملکت

البته این پست ربطی به اون فامیل شما نداشت کلی گفتم

والااا بوخودا...

بودا سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 11:50 ق.ظ http://hezarsaldoa.blogfa.com/

سلام
درست نوشتین
یه زمانی هر کسی میتونست با قبولی تو لاتاری بره آمریکا
منم خیلی ها رو دیدم که با این روش رفتن ولی با ظهور این مشنگ جدید ( ترامپ ) که بیشتر شبیه شخصیتهای کارتونی هست تا سیاستمدار متاسفانه دیگه نمیشه اینطوری رفت
به نظر من خارج برای تفریح خوبه
برای زندگی بجز آمریکا ، کانادا و استرالیا گمان نمیکنم جای دیگه ای مناسب باشه
کشورهای اروپایی در مقابل امریکا رسما دهات حساب میشن
هزینه های زندگی در اونها بالاست و برای داشتن یه زندگی نرمال باید صب تا شب کار کرد
و در بهترین حالت تبعه ی درجه دو حساب شد
ایران ما ایراد زیاد داره ولی از نظر من اگه کار خوبی داشته باشی اینجا بهتر از زندگی در اروپاست
شایدم اشتباه میکنم
هیچ تعصبی روی نظرم ندارم

کاملا درست میفرمایین...
من چیزی ک بیشتر مدّ نظرم هست،آرامشه ذهنیه ک خارج از ایران ،آدم داره...
خدا این مشنگو هدایت کنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد