WTH

:)

WTH

:)

خود نوشته!!!!!!!!!

علیکم السلام ......حال و احوال خوب است؟خانواده خوب هستند؟خب کاملا اینا به من هیچ ربطی نداشت......به هرحال......دراین روزهای گرم تابستان خواب برایمان نماده جییییییگر.البته منظورم خواب شب بود.چونکه بنده تا ساعت ۴صبح بیدارم از اون طرف تا ساعت ۲بعدازظهر لالا می باشم.درضمن در ساعت۳صبح نیز گشنه مان میشود و میرویم سر یخچال از میوه گرفته تا غذای ظهر را میل میکنیم!!!!!!!!البته نه به مقدار زیاد....بعداز اون هم در ساعت ۳:۳۰دوباره به اتاقمان بازگشته و کتب هری پاتر (عشق مان)را مطالعه می فرماییم.امروز هم که جمعه بود با خانواده ی عمه و دومادشون و عموی بنده و خانواده ی گرانقدر به محلات رفتیم.......جای شما خیلی خالی..حال کردیم....نیس شوهر دختر عمه مان خیلی باحال و شوخ است وقتی به بابای بنده می افتد زیادی شوخی میکنند.این بود که به هم اب ریختند و سر تا پای هم را خیس نمودنند.....هرهرهرهر.واقعا جای خنده ی بسیار دارد چونکه همه ی مردم چشم هایشان ۴تا شده بود و اونا دنبال هم کرده بودند و به هم گالنی اب می ریختند و اخر هندوانه ای میل کردیم و برگشتیم.قابل ذکر است که شب قبل من تا ساعت ۴بیدار بودم و در ساعت۸صبح قرار بود که برویم ودر کل من ۴ساعت از دیشب تاحالا نخوابیدم...حال می کنید پوست کلفت رو؟؟!!راستی فردا مجبورم از ساعت۵بعداز ظهر برم بیرون چون ۵:۳۰کلاس ریاضی فیزیک دارم(اخه تو تابستون کی درس می خونه که من بخونم).تاساعت۷این کلاس وبعداز ساعت ۷باید زووووووود در ساعت ۷:۳۰در کلاس زبان باشم....اخ مادرجاااااااااااااااان.این مال شنبه بود که کلاس زبان و  فیزیک زیادی به هم نزدیک بودند و در یک شنبه من باید ساعت۸تا۹:۳۰صبح سر کلاس ریاضی باشم(چطور بیدار شم؟؟؟؟؟)تازه می خوام شاید کلاس موسیقی هم برو ولی.............

نظرات 3 + ارسال نظر
خورشید شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ق.ظ http://sarzaminehezarrang.persianblog.ir/

زمان ما وقتی تابستون میشد ما فقط میخوابیدیم و میخوردیم و تلوزیون میدیدم و بازی میکردیم و مسافرت میرفتیم و کر کر و خنده داشتیم .
پس تابستون تو از کی شروع میشه ؟
خب انقدر شما ها سرتون تو این موبایلاتونه که باباهاتون باید دنبال بازی کنن و رو خودشون آب بریزن .

مهرداد شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ http://mehrdade73.blogfa.com

سلام
نگران نباش اگه علاقه داشته باشی همشون حله

تی تی یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ق.ظ

منم ساعت ۶ میخابم
۳ پا میشمم
مامانم دگ کفریی شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد