WTH

:)

WTH

:)

چینگ چانگ چونگ

طبق معمول دارم درمقابل نخوابیدن مقاومت میکنم...حالا ن اینکه کاری ام داشته باشم هااا..الکی توی این گوشی  از این اپ ب اون اپ میشم....بازم خداروشکر اینستا ندارم ک اگ داشتم تا صبح بهونه برای نخوابیدن داشتم..عق...


الان توی این وهله از زندگی،میدونم ی کاریو دارم اشتباه میکنم اما اینکه اون چی هست رو نمیدونم...پلاس،نمیدونم واقعا با رایتینگم چیکار کنم...اصن نوشتنم نمیاد بخداااا...مخم کار نمیکنه...

اون اوایل ک تصمیم گرفتم برای ایلتس بخونم ،هرچند جسته گریخته اما با انگیزه و انرژی میخوندم...ولی الان حس یه ادم پنچر رو دارم ک بزور ی قدم جلو میرم.نمیدونم چکار کنم ک انگیزه م دوباره برگرده...امروز ک ضد حال خوردم اساااااسی با تستی ک زدم و نتیجه شو دیدم...

برم بخابم ک فردا روزی از نو...


از اون هفته ی شلوغ پلوغ نگفتم...بعدا میگم.

نظرات 3 + ارسال نظر
امین اتاقک جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 12:52 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

من نفهمیدم این مجاهدتت در مقابل خوابیدن بود یا نخوابیدن؟ مسئله این است

نگران نباش. همه آدمایی که اینستا ندارن مث توعن.خیالت راحت

به نظرم اشتباه میکنی که فک میکنی اشتباه میکنی! اصن از قدیم هم گفتن اشتباه را اشتباهیدن خطاست.. یا یه همچین چیزی

مشکل رایتینگتم میدونم چجوری حل میشه. به نیت 14 معصوم، 5217 بار پشت سر هم مینویسی: امین اتاقک ایز د بست آن د ورلد اند اوری وان لاوز هیم
البته شوووما اینگیلیسیشو رایتینگ میکنی دیگه


بعدشم تنها تنها میخوای بری ایلتس؟! منم بِبــَـَـَـَـَـر

یکی باید خودمو ببره

Pooneh جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1398 ساعت 09:04 ب.ظ http://pooneh75.blogfa.com

جدی چرا همه پنچر شدیم؟!

خوشی زده زیر دلمون

Pooneh چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 08:16 ق.ظ http://pooneh75.blogfa.com

مستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد