WTH

:)

WTH

:)

تمایل به حفظ وضعیت.

....

...

..

.

چه سلامی..چه علیکی..


هوم..از کجا بگم... امشب اخرین شبیه ک خونمونم...از جمعه باید برم تهران...فردا شب دگ خونه خودمون،توی تخت خودم نمیخوابم...و اصلا حس خوبی نیست.

قبل از اینکه انقدر همه چیز واقعی و عملی بشه،خیلی هارت و پورت میکردم ک چه اشکالی داره آدم مستقل شه..دور از خونه و خانواده باشه...خودش کاراشو بکنه...ولی دقیقا الان ته ته دلم میفهمم از سر دل سیری شعار میدادم...

انگار از دایره ی امن خودم ک همه چیز برام فراهم بوده و راحت بودم و فقط گاهی از بیکاری مینالیدم،دارم خارج میشم و قطعا حس خطر میکنم...

حالا چیزی بروز نمیدماا...ولی میدونم یهو یجا وقتی تنها شدم می پوکم...

قبلنم یه ترم دانشگاه یجای دور بودم..ولی این با اون فرق داره...اون حداقل صبحانه ناهار شامم فراهم بود...با بچه ها یکی بودیم...

ولی این خودمم و خودم...از ریز و درشت احتیاجاتمو باید خودم برم تهیه کنم...دگ مامان و بابایی نیستن ک لب تر کنم برام هر چیزیو مهیّا کنن...و این می ترسونتم...اینکه هیچ جای تکیه ای نداشته باشم...

کلا حس خوبی ندارم...نه اینکه از این بچه ها ی سوسول وابسته باشم...فقط چون آدم ریسک پذیری نیستم و طبق نظریه نیوتون،دوست دارم وضعیتی  ک دارمو حفظ کنم و تمایلی به تغییر وضعیت ندارم ،همچین حسی دارم...البته نیوتون نظریه ش مال اجسامه...و مشکل اینجاس ک من آدمم...


ولی خب هر که فیل خواهد جور هندوستان کشد.


قطعا پوینتای مثبتش خیلی خیلی زیادتره این جدا شدن و بخصوص اینکه تهرانه و دسترسی ب هرچیزی بهتره،و خب خودمم همیشه ازینکه اینجام غر میزدم...ولی خب بصورت موقت،تاکید میکنم موقت،دلم هپی نیست...



البته امیدوارم ک حسم موقت و محدود ب الان باشه...


:((


پانوشت:میدونم اون طاووسه...ولی دلم خواست بگم فیل...:((

نظرات 14 + ارسال نظر
امین اتاقک یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 12:04 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

خب الان که دارم کامنت میزارم فک کنم شما در ولایت ما باشی
اگه زودتر این پستتو میخوندم میفهمیدم داری تشریف فرما میشی میدادم دور تهرانو فرش قرمز کنن تابلو هم میزدم welcome Loolak to tehran

خب خوش اومدی صفا آوردی به سلامتی و میمنت و صد سال به این سالها دیگه

میبینم که قراره پوستت کنده شه تو غربت دور از خانواده.. اونم تو که دست به سیاه و سفید نزدی.. آخییی اشکال نداره مررررد میشی عوضش

حالا خوبه مث ما پسرا سربازی نرفتیاااا
خیلی خوبه یعنی
چون منم نرفتم

بعدشم یادت باشه که اینجا تهرانه.. یعنی شهری که.. هر چی توش میبینی... الکیه ظاهریه پوچه همه گرگن میخوان بدرن همدیگرو فقط
پس آسته میای آسته میری با غریبه ها هم حرف نمیزنی.. تفهمیمه؟


در ضمن اگه دنبال فیل و طاووس و اینا اومدی.. فقط تو باغ وحش داریم. برو شهربازی ارم اونجا هم فیل میبینی هم طاووس. جور کشیدن و زجر کشیدن هم نداره

بله بله تو ولایتتونم...
الانم دیر نشده میتونی فرش قرمز بندازی
حالا همچین پوست کندنی ام نبود...هفته اولش ک بخیر گذشت...
تفهیمه قربان...بنده خودم ترسو تر از این حرفام

امیر دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 01:03 ق.ظ http://amooamir.blogsky.com

خب الان دیگه طبق محاسبات من باید تو جای جدیدت مستقر شده باشی و یکی دوشبی رو اونجا گذرونده باشی
چطوره؟
خوب پیش میره؟
چیزیو نمیخوای با ما به اشتراک بذاری از حست بگی درددل کنی یا اینا؟

بد نبوده خداروشکر...
بذا خوب جمع شه یهو میام میتورکونم اینجارو میرم

امین اتاقک شنبه 22 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 11:18 ق.ظ http://otaghak.blogsky.com

واااااووو..
درست اومدم عایا؟
اینجا چقد عوض شده؟
تو چقد بزرگ شدی!!!!

یه هفته اومدی تهراناااا ببین چه زود تاثیر گذاشته

مبارک باشه بعد سالها واقعا حال و حوصله میخواد قالبو عوض کنی. آفرین ولی عادت کرده بودیماااا

خب بووبگوو ببینیم چه خبرا خوش میگذره؟ چه میکنی کجاها میری با کی میری چرا میری کِی میری؟

در ضمن مادامی که اینجا هستی اگه یوقت کاری داشتی کمکی چیزی خواستی در خدمتیمااا
میتونی رو من حساب وا کنی. انواع حساب های قرض الحسنه، پس انداز، کوتاه مدت، جاری، خواهرشوهر و ...

اقاااااا من اینو عوض
نکردم...ینی الان ک خودت گفتی ،گفتم چی میگه منکه عوض نکردم؟بعد رفتم دیدم نهههههه عوض شده هی وای من...چطور ممکنه اخه

خبری نیست بابا...میرم کلاس و برمیگردم...تازه بفکر اینم ک دگ نرم

موتوچکر
من اگ پول داشتم برا حساب باز کردن ک الان اینجا نبودم اخهههه

بذا برم ب قالبه باز ی نگاهی بندازم ببینم چ تحفه ایه


اومدم...تنها مزیتش فونتشه

امین اتاقک سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 12:39 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

سکوت علامت رضاست و اینا؟؟

امین اتاقک پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 12:36 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

واااااا

نظرم کوووو؟

البته سکوت هم خودش یه دنیای عجیبیه

میگما فک کنم وبلاگت جن زده شده

اون از قالب اینم از نظر

منم خیلی چیز مهمی نگفته بودم. یه مهملاتی مثل همیشه دیگه

نظرتو لولو خورد

وبلاگ چند نفر دیگه رم دیدم اینجوری شده قالبش...احتمالا اوتوماته...

نفرمایین ما اصن فقط میایم نظرات مهمل شمارو بخونیم جناب.

امین اتاقک جمعه 28 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 12:48 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

یعنی ویرووسیه؟؟

پس وبلاگ بنده تشریف آوردین دس به چیزی نزنین لطفا سرایت نکنه..
اونموقع ها کلی زحمت کشیدم براش

فک کنم دیگه آخراش باشه.. کلا سیستم وبلاگ داره برچیده میشه

در ضمن شما خودت مهملی، شکسته بندی نفرمایید

ویروس نه آخه ویروس؟...

باشه دست نمیزنم.بذا ی سر ب وبلاگت بزنم دوتا عطسه کنم توش و تماام

همون دگ...وبلاگی ک زحمتاش مال قبلنا باشه و الان همینجوری خاک بخوره چه بهتر ک ویروسیییی بشه...نهه ولم کن یه دقیقه برم وبلاگتو بیام

نفوس بد نزن حاجی

اصلا شکسته بندی نمیفرمایم.....مهملی از خودتونه

Pooneh شنبه 29 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 09:51 ب.ظ http://pooneh75.blogfa.ir

تهران واسه چی؟

رفتم برم کلاس زبان

Pooneh یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 02:39 ب.ظ http://pooneh75.blogfa.com

موفق باشی دخترم

موتوچکرم

امین اتاقک دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 11:44 ق.ظ http://otaghak.blogsky.com

250 کیلومتر واسه کلاس زبان؟ عجبززز
زبان تهرانی دیگه؟!

میگم خوبه کلاس قرآن نرفتی حالا وگرنه کی میخواست بره تا مشهد؟!!


برای زبان معمولی ک نه برادر،برای آیلتس...معلومه اصن پستا رو نمیخونی..همینجوری میای مهملات میذاری میری

برا کلاس قرآن تا قم هم کافیه

امین اتاقک دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 02:31 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

نچ نچ میخونم والا ولی یادش نمیاد دیگه من حافظم ضعیفه کلا.
از علائم آی کیو بالا و با هوشیه البته

باشه پس بهتر بگم 250 کیلومتر واسه آیلتس؟

دِر ایز ناتینگ ات دی اند آو لرنینگ اینگلیش. ایتز توتالی بول شیت

نه نه برادر جان اینا از نشونه های پیریه پیریییییییی...داره سنت بالا میره...

اره...تازه خبر جدید اینکه خیلی پشیمون شدم....عه عه...با این موسسه زباناتون...دارم برمیگردم خونمون

اوه یس یس.تنکیو فور یور ووردز آو اینکورجمنت واقعا

امین اتاقک سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 12:06 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

تکذیب میکنم.بنده بسی جوان و رعنا می باشم اون عکس فیس اپه که پیره

جدی می گوووووی؟ میخَی برگردی؟

ازتسمشس موسسه زبانارو میگم

میخواستی گو سفیر کنی ولی نات گوئینگ سفیر شدی الان عایا؟

من قدیم ندیما ایران-اروپا می رفتم. بسی هم راضی بودم. هم از موسسه هم از منشی های مهربونش هم از دبیرای کاربلد و هم از همکلاسی های بامعرفتش
از تنها چیزی که راضی نبودم همین زبان چرت انگلیسی بود

در ضمن شوما مگه موسلمووون نیستی مگه دنبال آخرت دنیا نیستی؟ مرگ بر خود انگلیس خبیث و زبان زپرتیشون
شما برو زبان عربی فرا گیر حبیبی ( اَحسنتُم ) که زبونم لال شب اول قبر بتونی جواب نکیر و منکر رو بدی خواهرم

پس حجابت را

منم با اجازه یه دونه موز بر میدارم

وااااااااااااااااااااای خدا بگم چکارت کنه...مردم از خندهشما لهجه کاشونی رو از کجا بلدی اخهههه...کف بر شدم...

قبلنا ستاره بودی،حالا رعنا شدی باشه رعنا صدات میکنم

آره جدی می گوئم...

ازتسمش...یکی دگم هست:اشمش... ashamesha

بله بله نات گویینگ شدم چجووور...خودم بخونم بیشتر پیشرفت میکنم...

مخصوصا منشی های مهربونش،ها؟!

بی سلیقه،زبون ب این خوبی،چیکارش داری

ولُم کن عااااااامووو....بخدا هرچی میکشیم از عرب و عربی و هرچیز مرتبط ب این تحفه هاس....عه

نه دگ...آخرت و اینا رو لولو خورد...انگلیسو عشقه

تو دوتا بردار رعنا جون

خدا خیرت بده...خندیدیم روحمون تازه شد...

امین اتاقک چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 02:06 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

خب خداروشکر

هدف ما علاوه بر جلب رضایت و نشاندن خنده بر لبان شما، خالی کردن جیب شماست قابلی هم نداره دیگه

اشمش رو خوب اومدی

میگم لولکی نکنه توام جاسوس انگلیسی؟ از اولم مشکوک میزدیا.. حواسم بهت هست

الان شما در کدام دیاری عایا؟

تو همه الفاظ مارو بلدیااا...خودت بیشتر مشکوک میزنی،بگو ببینم جریان از چ قراره؟؟؟

نه اتفاقا میخام برم بشم جاسوسشون ،حقوقشم خیلی خوبه...بیا تو ام بریم دگ مجبور نشی بالاخونه رو بدی اجاره فرزندم

دیار شما،هستم تا هفته دگ

حال میکنی چ زود ج دادم...نه خدایی حال کردی

امین اتاقک چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 02:34 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

از خودتون یاد گرفتم

ای داعشیه تکفیری
حالا چقدری میدن؟ کِی بریم؟ من لباس چی بپوشم آخه

میگما قبل رفتنت اگه دوست داشتی در خدمت باشیم یوقت زشت نباشه بالاخره از راه دور آمدی چه ناصبور آمدی خسته نباشی مانده نباشی..

حال کردی چه زود جواب بک دادم

مرسی واقعا،میدونم از کاشونیا یاد گرفتی

داعشی چیه

فقط القاعده
الله اکبر الله اکبر بووووووووووووومکاری نکن بیام این سری وبلاگتو منفجر کنم،حواستو جمع کن
خوبه حقوقش ،در حدی هست ک مجبور نشی دوباره اجاره بدی تو ک هیچییی....حالا من چی بپوشم؟؟؟؟

شعر افغانی ام ک میگی اهووووووی چورشنبه یک شعری دگر بیسرا

نه با این یکی حال کردم باریک الله..کم کم همچین داری راه میوفتی..

امین اتاقک چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 03:11 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

زبون افغانیتم که خوبه
فک کنم صبا کلاس زبان افغانی میری.. عصرا انگلیسی..

نه دگ صبا میرم انگلیسی ...افغانیو ک از خودت یاد گرفتم ،میگن کمال هم وبلاگی در من اثر کرد و اینا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد